Busy

Har haft fullt upp dom senaste dagarna, städat och packat - slutat skolan och varit i Göteborg.
Var en sväng i Lidköping med Ellinor och kollade på De La Gardie gymnasiet, eftersom hon ska börja där.
Så nu kanske ni förstår varför jag varken svarat på kommentarer eller bloggat? Och bättre blir det inte, för på måndag åker jag till Uppsala och stannar där tills på söndag. Kan nog försöka slänga in ett inlägg från mobilen om jag kommer ihåg, mitt minne är ju lagom bra.. :)

Annars flyter livet på, sommarlovet började ju trevligt - regn, regn och ännu mer regn. Känns inte direkt som sommarlov, men det blir nog bättre (får vi hoppas iallafall).

Har ni haft något roligt för er?



Julia fälling

Sv; Samma här! :D Sjukt skönt!

Julia fälling

Sv; Ja jag är så trött så nu blir det natti! Sov så gott :D

MYMiC

hihi japp, du ser alldeles rätt (a)

boosse

det måste vart spännande att besöka gården!



Så hon ska börja på de la gardi, varför inte katedral?



Ska du göra i uppsala då?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: