För blöta utomhusdagar

Grejer från lagerhaus, under 100-lappen.


49:-

49:-

19:- (såpbubblor)

69:- (helt klart min favorit, så klockren! :))



N ! X U

Hejsan! Jag har designat en klänning på nelly.com och skulle vara SUUUPER glad om du röstar 5 stjärnor på den, om du gör det skriver du en kommentar i det inlägget i bloggen som handlar om klänningen där också länken finns till klänningen! du deltar då automatiskt i en utlottning av ett mini plattjärn/volymjärn(kreppjärn ungefär). snälla rösta, det lyser upp min dag! Tack i förhand & förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!Kraam Nixu^^

boosse

nä, du sa ju att den bilden fick jag! ska jag ta bort den?

Balida

Dagens fråga: Vilket instrument önskade du att du kunde spela? :)

Julia

Ska vi följas via bloglovin ? :)

sara

sv: Visst är den:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: