Låång dag!!

Usch vilken lång dag det har varit! Först skoldan och sen har jag & Mikk packat som tusan! Har nästan packat klart allt mitt, resten tar jag imorgon ikväll. Har skrivit klart det sista som skulle in, ska bara lämna in min APU-dagbok och alla andra böcker som ska in - men det får ju självklart göras imorgon!

Imorgon är det storstädning som gäller eftersom det är rumsvisitering på torsdagmorgon kl. 9. Slutar ju på torsdag, ska bli så jäkla skööönt med sommarlooov!!

Sitter med blekningsmedel i håret, om en stund ska jag gå ner och skölja ut det och sen sätta i färg som ska sitta över natten. Det blir nog bra :) Har sovmorgon till nio imorgon så det ska nog hinnas tvätta ur, haha ;)
Men nu ska jag stänga av datorn och va lite social med mikkan pikkan, haha xD

Vi hörs imorgon! :)



Mamsen

Ska bli kul att se hur håret blir :) ses på torsdag. Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: