Småkryp

Visst är det härligt att Sommaren är här på riktigt nu?
& inte är det bara vi som tycker det.. La mig i solen för att sola en liten stund efter det att vi kommit hem - men inte kunde jag ligga länge. Kom en stor äcklig flygmyra och attackerade mig flera gånger, slutade med att jag fick gå in. Trevligt värre va?
För er som inte vet hur en flygmyra ser ut:

Mysigt värre va?

Planeringsmötet på sommarjobbet gick galant. Var jättekul å träffa alla som man skulle jobba med, verkade inte direkt vara någon man inte funkade med. Så det blir nog bra :)

Nu ska jag kila in till TV:n och kika på The Vampire Diaries som börjar om 20 minuter! Det är ju såå spännande nu!!!



Lisa

Åh tack så mkt :)

Haha tack, ja han har sina stunder ^^

boosse

Roligt att höra!



Visst är vd spännande!! Jag gråter över att säsongen är slut snyft! Det var roligt att träffa dig på kalaset.

michaela ♥

Tack sötnos :D

USCH FÖR KRYP!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: