Bu

Ska sätta upp den här bilder på min vägg..

men bara för att skrämma bort onda andar och annat oönskat folk.. ;)



Carita

hahaha läskig bild :P



sv: Ja, jag gillar mitt jobb :)

boosse

woah! haha är det ozzy? nä? eum..snygg i alla fall :)



Maribel tackart och bugar :)

ida

Svar:

Haha, tack! :)

Jag kom just hem. :)

Johanna

mysig bild ;)

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Gillar du smycken? Då tycker jag att du borde kolla in min blogg för då kan du nämligen vara med och tävla om ett svart snyggt smyckesställ: http://alvaasp.se/2011/february/utkast-feb-27-2011.html och fem fina smycken: http://alvaasp.se/2011/march/tavling-vinn-fem-smycken.html



Ha en fortsatt trevlig kväll :)

erika

tycker jag verkligen att du ska göra x) haha

boosse

ja, gärna :)

EmelieR.D 'photography,fashion and myself

haha , mysig bild ! usch , mitt hjärta stannade när den plötsligt dök upp på min skärm :( haha

ida

Svar:

HAH. Ja, jag älskar grönt. :D <3

Ja! :D

elina

haha najs bild :D

Annika

Hahaha så hemsk bild

boosse

är det han?

~linnea

Haha, ge en sådan till mig med! :D



SV: Samma här (:

Lina

JAG TYCKER DU ÄR FIN STUMPAN :D så jag skräms inte bort hihih


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: