En trip till Kinna + tandställning

Kom hem för en timme sen, därav inget direkt bloggande idag.
Drog iväg till kinna med matti o madde för att checka läget - kom hem med ett bibliotekkort rikare.
Matti kom hem med två böcker, som hon lånade på mitt kort. Busigt ^.^

Får se hur dagen blir imorgon, det första jag får göra när jag går upp imorgon är att ringa till olika tandläkarställen. Först till Sätila, kan inte de hjälpa mig får jag ringa till Skene och kan inte de hjälpa mig får jag ringa till Borås. Lär ju missa hela dagen imorgon om inte de i Sätila kan hjälpa mig..
Min tandställning har nämligen gått sönder, så fick göra en nödlösning nu ikväll och knipsa av stålen där den hade gått sönder. Hade inget annat val eftersom bågen skar in i kinden. Mysigt värre.

Nä, nu ska jag sluta klaga - men har inget annat att skriva om..



fialisakung

sv: haha, yesh verkligen ^^

:)

hej :)

vart har du redigerat alla bilder o sånt ? ;)

lindshe

Hejsan!



Nu är tävlingen avslutad där man kunde vinna 5 st vackra vår-smycken! :)



Kika in och kolla om du blev den lyckliga vinnaren!

Om du inte hade turen med dig, så får du gärna gratulera vinnaren :)



Kram kram! <3

boosse

hur lyckades du fixa sönder tandställningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: