Godmorgon!

Gick upp för en liiten stund sen, ska strax hoppa in och duscha och göra mig iordning.
Varför i tomaten är jag uppe nu? Klockan är ju bara 06.30 ju?
Jag ska åka in till Göteborg och jobba idag.
Börjar inte förens vid ett, men går inga som helst bra bussar eller tåg som gör att jag kan åka senare.
Kommer få sitta och vänta en timme i Skövde först och sen en timme i Göteborg tills jag börjar, lagom kul..
Sen får vi se när jag kommer hem ikväll, antingen vid 20 eller 21. Beror helt och hållet på om jag kommer med tåget vid 17.12 (slutar 17).


Aja, nu får jag hoppa in och duscha.
Kommer att komma upp lite tidsinställda inlägg under dagen :)

(Vi får se om vi hörs något ikväll, beror på om jag orkar/hinner blogga något ikväll.)



lovisa

Kul att du är med :)

FotografOlivia

Besök gärna min fotoblogg.

Marina Olsson

Ååh fyfan, att det ska ta sånn lång tid! :s

LADY UMBRELLA

svar: förlåt för sent svar!

Härligt! :D

Det är bara bra med mig :)



Vad gör du då?

Marina Olsson

"Sen får vi se när jag kommer hem ikväll, antingen vid 20 eller 21. Beror helt och hållet på om jag kommer med tåget vid 17.12 (slutar 17)."



Ja om du åker 17? och kommer hem 20? då måste du ju tycka att det är en jävla lång tid?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: