Jobbet nästa..

Om 10 minuter går bussen till Göteborg. Dags att åka in och jobba igen med andra ord ^^,
Är hemma igen vid elva ikväll, hinner kanske slänga in ett inlägg då ;)

Såg en massa olika stilar idag på att få upp äpplet, men förstapris går nog till Alexandra som körde ner hela huvudet i burken. XD Nice!

Men nu måste jag kila, hejdå ^^,



Moa

Jag har nu utsett en vinnare till Veckans blogg. Kanske blev det du? Kika in på bloggen för att kolla: http://moalinden.blogg.se

Kram

Emma

Hej! Undrar om du har lust att följa mig på bloglovin? Självklart följer jag dig också! Säg till om du vill göra länk byte också!

Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kul att åka till Göteborg, jag har varit där en gång och det är så fint! :)



sv: ja visst var den rosa klänningen snygg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: