Lunch, Engelska & Borås

Ska strax kila iväg och käka lite soppa, potatis och purjolök.
Sen har jag min enda lektion idag, Engelska, där vi jobbar om Irland.
Lite intressant faktiskt :)

bild lånad härifrån!

Vid 14,00 åker jag & Lina iväg till Borås.
Vi ska kika lite i affärer, kolla lite jobb (som vi gjorde i tisdags i Göteborg) och bara kika runt lite allmänt sådär.
Var ju ett tag sen jag var i Borås, är ju knappt där, så det ska bli kul :)
Blir ju lite omväxling för en gång skull ^^,




EmelieR.D 'photography,fashion and myself

svar aha , okej :D Förresten får du gärna följa mig via bloglovin , jag kan följa dig om du vill ^^ kram

Becca

sv: hihi okej :D

allt bra med dej idag?? :b

ida

Svar:

Coolt! :D



Vad gör du? :)

ida

Svar:

Nice, vad ska du äta? : )

Jag bloggade nyss och ska snart fixa mig och mitt rum!

Sofie

sv: Ja visst är hon :)

boosse

Japp, får testa :)



Läste det, underbart med sovmorgon :) taskigt o ringa o väcka dig ;) trodde hon att du hade tidig lektion?

Becca

skulle du vilja hjälpa mig att rösta fram mitt bidrag i mysmatchen? Alla som röstar på mitt bidrag får länkning i min blogg och får ta del av mina 500-2000 besökare :) klicka dig in på http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

och lämna din röst :D glöm inte att sedan gå in på din mejl för att bekräfta din unika röst :)



TACK på förhand.. /Becca

ida

Svar:

Fasen vad drygt! :o

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Nu är vinnaren i veckans intervju dragen. Kika gärna in och se vem som vann.



http://adaras.se/2011/march/vinnaren-av-veckans-intervju.html#comment



Ha en fin dag! Kram<3

M E R E I

- nice!

Johanna

Haha jo det tror jag säkert ;)

elina

vad gör du just nu ?:D

Annika

Låter kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: