Maskerad, Zumba & Terräng

Kom precis upp från duschen.
Har varit och dansat Zumba ^^ och sprungit 1,5 km på crosstrainern.



Innan Zumban var vi i ridhuset och kollade på en "hopptävling" där alla tävlande + domarna var utklädda. Var riktigt kul att se faktiskt, tog ett par bilder - men eftersom jag inte använde mig av blixten så blev de inte särskilt bra. Kan kolla om det är någon som blev tillräckligt bra för att visa här :) Men det får bli imorgon eller ngt.

Nu ska jag krypa ner i min pyjamas, röja undan grejerna från sängen och lägga mig och plugga :)
Sen när internet stängs av och jag inte kan plugga länge måste jag packa - får bli en sen kväll idag, men lär somna så fort jag lägger huvudet på kudden eftersom jag är riktigt trött.

Så jag säger Godnatt nu, så hörs vi imorgon :)



boosse

tack så mycket :) Yes i can do it!



är dt kul med zumba?

linnea

jarå! :)

kram.

boosse

varför? för alla sexiga moves? ;)

Malin

vad tycker du om zumba?

boosse

för att jag är grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: