Ny kategori

Tänkte att jag startar upp en ny kategori nu som kommer handla om min träning.
Om vad jag gjort, resultat, osv.


Måste bli av med magen... ;)

Var ju som sagt nere i gymmet för en stund sen.
Tränade magen, styrketränade (1 kilo/4 kilo).
Cyklade ca 15-20 minuter och sen sprang jag 10 minuter på cross trainern, testade ett nytt program - Terräng. Puuuh, vad jobbig den var! Men gud, efter 10 min hade jag förbränt 75 kalorier så visst är den effektiv. Ska nog fortsätta träna på den ;)

Brukar du träna, vad tränar du isåfall?



viktoria - marks största blogg!

tack så mycket ;) allt bra idag? :)

Elin

sv: härligt :) jo samma typ.

gjort idag ?^^

Mamsen ;)

Vad duktig du är =)





Elin

sv: okej ^^ inte så mkt faktiskt :p

J U L I A O F S W E D E N

sv; aha okey :pp haha nej tack, jag lägger till dom som lägger till mej xd

lovisa

Kul att du är med sötnos:)

viktoria - marks största blogg!

jag både cyklar och simmar :) Det är skönt att träna :D

Allt bra med dig annars?

pauli♥

träning är kul :)

boosse

brukar träna soffnötning och kalori-häv!

simone

Hoppas det går bra med magträningen där, bukfettet är svårast att få väck :/

simone

Det var från mig ^^

amanda doyer

jag har också börjat gymma ganska nyligen! och det är bra att du lägger upp det på din blogg, för det inspirerar andra:D hur mår du idag?

amanda doyer

haha jag förstod de xD men alltså, det inspirerar även om du bara ska få en "fastare" kropp osv :D

amanda doyer

haha jag förstod de xD men alltså, det inspirerar även om du bara ska få en "fastare" kropp osv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: