Pärlor och katter


åh, jag vill pärla.
Men jag har inte tid, för jag måste plugga. buhu.
Fast det är ju lugnt egentligen, är ju ledig imorgon så jag kan ju sitta uppe hela natten och pärla - yay!

Nä, nu ska jag sätta fart här med pluggandet.
Ska skriva klart mitt kattarbete om Maine Coon (bilden) & om Sphynx.


heeejs.



Charlotte

Hehe, har pärlor på hela golvet, efter mina små döttrar har hållt på med dom på morgonen.

Bara att städa och se glad ut.



Hoppas du hinner med pärlandet =)



Ha det bäst!

MedinaStyle

SV; då är vi två:D!

Yasmine

Ja :) det var jätte gott också :)

fialisakung

sv: haha, I'll give it a chance iallafall (a)!

Felicia

svar:

visst var den :)

michaela ♥

Sphynx <3

Anonym

Samma här :)

Emmy Asklöf

Allt bra idag? :)

Kram

Linnea

SV; lyssnar på musik ♥

gjort idag? :)

annlo :)

svar: åh va gullig du är ! taack :D

emma m.h. wall

Nu är TWB-tävlingen avslutad, kika in och titta om det var du som vann! :D



Annars har du en ny chans redan på fredag!

amanda doyer

sv: okej, jag har inte gjort nåt ^^

ida

Svar:

Hihi! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: