plugghäst

Hej, allt bra med er? :)

Jag håller just nu på och pluggar till ett prov som vi har på tisdag, om en massa växter osv.
& senare idag ska jag träna, får se om det blir nere i gymmet eller om vi går ut och går/springer eller vad vi nu gör. Känns verkligen att våren är påväg nu! Dock hoppas jag att den inte kommer för fort, eftersom jag är pollenallergiker och inte fått ut mina mediciner än = inte bra!
(såg nu att det tydligen ska snö resten av veckan?? Hoppas verkligen inte att det stämmer!)

Nu måste jag fortsätta med pluggandet. Vi hörs! :D



elina

allt bra?:d

lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en snygg, svart plånbok från Brandsinfashion.com, om du vill kika hur den sser ut & kanske tillochmed delta, kika bloggen:)

J U L I A O F S W E D E N

sv; ah okey :) mjo, inte så värst mycket, faktiskt lust att lägga till varann på bloglovin ? :) kram !

Mamsen ;)

Jag hämtar ut dina mediciner i vecka så att du kan börja med dom i helgen =)

Anna

:) Planer för imorgon? :)

lindshe-tävling pågår!-

Idag är det Sämmuldagen! Wohooohohhooh... :)

Har du hunnit smaska i dig någon ännu :)?

Sara

Skönt att träna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: