Riiiing

Hejhopp, började för en liten stund.
Sitter antagligen med "chefen" och skriver på en massa papper och tränar mig inför att ringa på riktigt, får ju lära mig exakt det jag ska säga osv ^^
Får bara hoppas att det går bra och att jag inte skämmer ut mig alltför mycket nu bara ;)

Bild från djurstallet.

Gör ni något roligt idag?



Michaela

Jobb idag?! :o lycka till fan!

sv; haha, är det kul? :) <3

emma m.h. wall

Nu är helgens blogg vinnare korad, kika in och kolla om det var du som vann! :) --> http://emhw.blogg.se/2011/march/helgensbloggvinnare.html#comment

eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Hejsan!



Jag tänkte meddela att vinnaren i ben and jerry's tävlingen nu är dragen, så kika in och se om det blev du. Blev det inte du den här gånger så kommer det fler roliga tävlingar med fler chanser.



Kram / saveu.blogg.se

SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

chris

ska du börja jobba?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: