Så va de måndag igen.

Godmorgon!
Är ingen vanlig måndag idag då jag åker till skolan direkt på morgonen. Nä, idag ska jag va hos Tandregleringen i Falköping klockan elva. Får sitta i Falköping och vänta ett par timmar innan jag kan åka iväg till Göteborg också. Lite tråkigt men men. Ska jobba idag, så är inte tillbax förens vid 23.00 - då internet stängs ner. Så blir inget mer bloggande idag (okej, jag slägger in några tidsinställda). Därav inga svar på era kommentarer, men fortsätt kommentera, jag svarar imorgon ;)

Nu måste jag kila, men vi hörs!



Carina, ^^

Tävla om att bli "DAGENS BLOGG!", I min blogg.. :d

Komigen nu!

Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

Hej!

Var med och tävla i min blogg! Du kan vinna en snygg, justerbar dubbelring med kedjor. Andra pris är en inbjudan till bloggsvar.se /alt. länkning i en vecka om man redan har bloggsvar! Det skadar aldrig att deltaga, bara större chans att få vinsten!



Avslutas fredag 1 april. Spread the word!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: