Skriva novell

Godmorgon!
Borde egentligen skriva min novell nu, men jag vet inte vart jag ska börja om jag ska vara ärlig. Antagligen får man bara kastas in i berättelsen och sen får den sluta någonstans mitt i berättelsen också. Är den bra kanske jag fortsätter skriva på den sen så att det blir en kortare bok/längre novell än det vi ska ha i skolan. Men jag tvivlar.


Om 45 minuter har vi djurkunskap, sen 2 timmar kretslopp, engelska, växt-och djurliv och sist men inte minst.. Historia! Ikväll ska jag träna, längtar redan! Måste nog även plugga litegrann, har prov nästa vecka ^^,



jennifer

sv: tack dsm!:)

Becca

sv: Inte så mycket :D Är barnvakt idag till världens underbaraste lilla tjeja :) super mys!! Nu sover hon lite så passa på att svara på lite kommentarer ;) hihi... Denna veckan har gått sjukt fort, redan fredag imorgon.. Va händer i helgen för dej?? :D

m3lind4

love love love, dina piercingar!

Anonym

Nice :P räknar matte :p

Felicia :)

NATTENS BLOGG HOS MIG, anmäl dig nu så drar jag en vinnare imorgon!! :D

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: