Smaaaart!


Blir en snabb update nu. Måste packa, glömde helt av det igår.
Åker ju hem idag så ja.. Hur f*n kan veckorna gå så jäkla fort?
Får väl tacka gud för att jag har sovmorgon idag så att jag hinner.

Ska ni göra något kul idag då? :)



Becca

sv: Absolut :D hihi!!

Hur står det till idag? :) Sovit gott? :)



p.s rösta gärna på mig i mysmatchen, länk finner du på min blogg.. Vore super tacksam :D man kan rösta en gång om dagen... Alla som röstar får en länk på min blogg på söndag:D be gärna dina vänner rösta oxå.. :D är så nära att komma till veckofinalen.. vore sååå tacksam, din röst är värd guld!!

Annika

Idag blir det myskväll efter jobbet!

MADDES

det är fint med mig. händer inte så mycket kul här, ska väl plugga och så..

Anna

Jag tror att det kanske var matförgiftning eller något sådant skummt... inte något jag kan rekommendera precis. Men nu är typ frisk och i skolan! :D

ida

Svar:

Det tror jag. : )

Becca

sv: Tack för din röst på mig i mysmatchen :)

Som tack lägger jag upp en länk till dig i min blogg

under dagen på söndag :) Man kan rösta en gång om dagen och jag är väldigt nära att få en plats i veckofinalen så vore super tacksam om du skulle vilja rösta på mig idag igen?? :D

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli



Tack en än gång.. kramar Myran


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: