Träning


Var hos läkarn idag och operarade mig. Vad tycker ni?? ;)

Nä, nu ska jag ta mitt pick och pack och dra ner till gymmet med Mikk.



viktoria - marks största blogg!

har lagt till dig nu :)

ida

Svar:

Varsågod. <:

Vad gör du? :)

paulina

haha blev himla snyggt !

ida

Svar:

Nice. :)

Haha, höll på att skriva vilken färg. XD

Lägg upp en bild! :D



Jag lyssnar på musik. :)

Johanna

Men äsch, det är snart över. Så det är bara att bita ihop :)

aww

jarå<3

elina

haha du blev super läskig :O

Johanna

Kommer bli så fruktansvärt SKÖNT med sommarlov sen.

Går du nian eller gymnasiet?:)

Lina

sv :

haha tack , snygg bild föresten :)

Johanna

Okej, vad går du för program?:)

jag går bara i 9an fortfarande ^^

Becca

sv: helt perfekt ;) fredag imorgon och dessutom är man ledig :D hihi.. några planer för helgen?? :D

MandDz

Re: Tack så mycket! :)

ida

Svar:

HAHA. Ja. xD

elina

jätte haha :D

Johanna

Okej, va kul:)

Jo, jag sökte i preliminärt (?) i slutet av Febriari. Eftersom Skellefteå inte har så mycket att erbjuda så valde jag Barn & fritid. :)

elina

men ska soooova natti :d haha

fialisakung

såå tuffig din blogg e!

fast den är under reparation haha!

Linnea

fin blogg!♥

allt bra?(a)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hihi ooooh asfint ju! xD

amanda doyer

sv: neej, man vet ju aldrig ;p

fialisakung

sv: ah men skoja inte ;D, han e gryym! (;

paulina

hihi absout!

Amanda

Cool bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: