nice


ibland får man bjuda på sig sjäv... (Jag såg verkligen ingenting!)

Nu har vi ätit mat här, tacosliknande mat faktiskt. Riktigt gott :D
Nu blir det lugna puckar ett par timmar innan det är dags för lördagsmys med familjen.
Alltså en lugn och skön lördag med andra ord.

Ska ni göra något kul idag då?



fialisakung

sv: jodå haha, ska du kolla melodifestivalen idag då :)?

fialisakung

sv: haha jo, ja sitter som en nörd framför de varje år fast ja vet att 90% av låtarna e ren bullshit!

E M M Y

allt bra med mig!

själv?

emelie ♥

hejj! :D

japp, allt är toppen, sj?

Felicia

svar:

hejsan, jarrå det är bara bra själv då? :)

amanda doyer

sv: jag glömde faktist göra mina naglar igår, ska göra dom så fort jag sminkat mig!:) du kan ju kolla in i bloggen om ett tag igen

emma

tack, detsamma!

Adine

Haha, kul bild :P

Svar: Muffinsen var riktigt goda också :D

soojoo!

Va kul att du är med och tävlar i dagens blogg hos mig :D



Lycka till! Kramis

emelie ♥

härligt! :D

va gör dudå?

sophie

sv: okej, kul att du håller med :) jadå^^

emelie ♥

inget speciellt haha ;)

I S A B E L

Fin blogg! Var gärna med i min "dagens blogg" tävling lite längre ner :)

ida

Svar:

Ahaja. Det är mysigt det med. :)



Jag har varit ute lite. :)

Felicia

svar:

så skönt :)

fialisakung

sv: såå rätt tänkt haha! ja sa likadant förra året, ändååååå så tittar ja på de.. katastrof haha! vinner fel denna gången ska ja INTE kolla nästa år!

ida

Svar:

Ja, hyfsat. :)

Malin - En musikblogg

Hej. Var gärna med i "Veckans blogg".:)

http://mallemusic.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html

Felicia

svar:

blir väl att kolla på melodifestivalen själv då? :)

amanda doyer

sv: haha jag gillar inte nagelfilar, får rysningar jag med.. men jag måste ju fila ner dom, för dom är så himla mjuka nu i början...

fialisakung

sv: haha tack, de lär behövas. The Moniker hejar ja på! :)

Josefine Andersson

tack så jättemycket! glad jag blir :)

emelie ♥

haha jovisst :)

jennie

tack! :D

ska du se melodifestivalen ikväll? :)

Amanda

Sv. Tack =)

a d r i a n a | anaphoto.

sv: tack! :D jaaa, usch saknaden är stor haha :D

MedinaStyle

hahaha coolt:D

K3viN

Hahah, Naajjzigt ;)

Hälsa alla där hemma :P





Neow.se | Pappas lilla Flicka

Ball tröja :D

Sara

Kul bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: