Svärdet och Spiran

Hej på er bananer! :D
Har ni gjort något kul idag?

Glöm inte rösta på finalisterna i Veckans blogg här!

Medans jag skriver det här lägger jag in massa bilder i datorn, greaat va?
Tänkte visa er ett fint fynd jag gjorde idag. Så därför väntar jag nu med att fortsätta skriva tills den bilden är inlagt. eheheeh :)

Såg ni på Svärdet och Spiran när det gick på tv:n för ett bra dag sen?


Var inne på en Second Hand butik i Lidköping och hittade boken.
För ynka 5 kronor blev boken min, med sina 612 sidor har jag något att läsa snart.
Ska bara läsa ut boken jag håller på o läser nu.. :)


Har du läst boken?
Är den bra/dålig? :)



Johanna

hehehehehehehhehe ja ^^

Joline

Sv; tack :)

AMANDA

Jo tack det är bra här, själv ? :)

Anonym

Hej nu är det så att jag har bytt blogg av visa anledningar. Men eftersom att du jag har haft kontakt på min andra blogg välkomnar jag nu dig in till min nya blogg. :)



http://ettannorlundaliv.blogg.se

Hanna Skattberg

Härligt, jo de är bra här med:P

Thessie

sv; ja :)

fialisakung

sv: kan tänka mig det faktist haha :D!

linnea

ikväll ska jag vara med sassa & heddah , :D du ?

Anna

För jag har gått igenom en hel del i livet, och vill kunna vara ärlig på min blogg. Det kunde jag inte när jagvisste att sociala läste min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: