Vinnaren av v.11

Är LINA!!



Grattis :)



Moa

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig då i min blogg (i inlägget "veckans blogg") hur många gånger du vill, så drar jag en vinnare på söndag. Om du ej är intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar.

Direktlänk till veckans blogg inlägget: http://moalinden.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-1.html

已知 Mohammedi Al-debis™

garttis till henne

ida

Fin header! :)



Svar:

Haha, okej. :)

Vad gör du?

chris

nej det är de väl inte, jag har nog aldrig läst någon thriller så :P

Johanna

hehehe tack ;)

Moa

Roligt att du är med, lycka till!

Eriiza

Förlåt för att jag varken bloggat eller svarat på kommentarer på så otroligt länge!’

Men är förhoppningsvis tillbaka igen… =)



Ofcourse, men min kompis sa att hon hittade någon sida med olika onepice för 599kr.

Men om man tänker efter är ju priserna OK, det är ändå 2 plagg i ett !

Eriiza

Tack, tack ! =)

True, true, jag har inte råd eller lust att lägga så mycket pengar på det.. =/

Malin - En musikblogg

Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så finns det en ny chans, klicka här: http://mallemusic.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-vecka-12.html

Tack för att du var med!:)

Anonym

:( <3

Härligt, sådär <3

Gör du dÅ?

Anonym

GRATTIS

linnea

hhahaha ingenaning, blev bara inte av :)

Mamsen

Grattis till Lina =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: