På äventyr i skogen

Hände en hel del kul på kretsloppslektionen idag faktiskt.
Vi gick ju ut i skogen för att gräva och kolla på jord och sten.
Här kommer några fina mobilbilder och en filmsnutt.









När vi var klara med grävandet så skulle vi gå ut i skogen och kolla på mossa och torv.
Det första som händer när vi är halvvägs inne i skogen är att Lina och Matti trampar igenom mossen (fullt av vatten under) och sjunker ner. Linas ena ben blev genomblött, enda upp till rumpan - det såg lagom kul ut.
Något som såg ännu roligare ut var när halva klassen skulle försöka dra upp dom, det tog en bra stund - eftersom man fastnar.. Fast egentligen kunde de vart jag som ramla i istället för Matti, eftersom Matti sprang förbi mig och sa att hon skulle komma först.. Somliga straffar gud med desamma, brukar man säga va?
Vår lärare skrattade åt dom och när Lina sa - jag gick där du gick, så sa han - jag spretar med tårna.
Gud så kul det kan bli.. :D
Fast jag trampade också igenom, när vi skulle tbx. Fast jag var dock inte lika klantig - utan fastnade bara med ena foten.. :)

En lagom kul eftermiddag med andra ord ;)



Julia fälling

Sv; Jaa! :D Jo, det rullar! :)

Anonym

Härligt samma här :) händer hos dig dÅ?

Anonym

Trevligt :) Jag ska plugga lite :)

Anonym

Jo :) LÄngtar du med mycket till sommarlov nu?<3

Julia fälling

Sv; Jadå :)

Pia -Smilinggirls!

sv: vad bra! Ja, med mig är det toppen! :D

Elins blogg - Vackra ord av kärlek. GOODIEBAGTÄVLING!



Lycka till :)

Elins blogg - Vackra ord av kärlek. GOODIEBAGTÄVLING!



Lycka till igen :D

FREDRIKA PERSSON

Fin blogg allt bra? :D

MYMiC

aw vad mysigt^w^

elina

ja absolut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: