Nageldekoration




Sitter just nu och målarna naglarna med ett svartglittrigt nagellack som jag fick i födelsedagspresent av Elle och Robin. Har även olika nageldekorationer som jag ska sätta på naglarna, vilka eller hur många har jag inte bestämt (världens största beslutsångest!). Så det återstår att se ;)



boosse

Ja, det blir ju nästan 100 spänn i veckan då.



Vad kul att du kommer. Jag ringder dig sen, har eventuellt en fråga puss

fifteenfifty

sv: min mugg är från indiska. den finns i flera färger och mönster och den kostar nog inte speciellt mycket

martina

sv; härligt, samma här! ;)

Michaela

Det är anonymt :) vi ser bara hur många det är som har svarat ;) <3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ooh vad nice! :D älskar alla nagelsaker! hihi

Annie

sv; Tack så mycket. Den är dock inte så vintrig som den kanske borde vara nu när det är första advent ;)

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: