Sponsrat inlägg: Bingo

Att spela bingo är både kul och mysigt. Nu när vintern och julen börjar närma sig med stora steg är det snart dags för Uppesittarkvällen med bingolotto, dagen före julafton. Det är något vi i min familj nästan gör varenda år (något år har vi helt enkelt glömt bort det). Nu var det dock längesen vi vann någon storvinst, men när jag var mindre vann vi en hundralapp där och en hundralapp där och jag minns så väl att när jag fick ringa in så hoppades jag så på att få vara med i tv:n, men det hände inte en enda gång. Haha!




Mina bilder!

Men man kan ju även spela bingo på sommaren sittandes i bilen, jag pratar ju självklart om bilbingo! Det är en av sommarens höjdpunkter, jag älskar det medans mina vänner tycker att det är för gamla tanter och gubbar. Förra sommaren var min moster med för första gången och gick och vann inte mindre än 7200 :-. Dock delade vi på vinsten då vi redan från början sa att om någon vinner så delar vi på det, för då kan alla känna att de har vunnit. Så mostern min blir våran turmaskot :)

Brukar ni spela bingo? :D




beccis

hur har din dag varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: