Första praktikdagen - check!


Kom hem för drygt en halvtimme sen.
Oj, vilken dag!

- Har fått ge alla smådjuren mat och vatten.
- Fyllt på nya påsar med fågelsand.
- Satt ihop kattställningar.
- Prismärkt massa saker.
- Gett fiskarna nya fina lappar.
- Göra fint på alla hyllor efter alla busiga kunder.
- Missat bussen, lagom kul!

Ska strax stupa i säng, imorgon måste jag ta tag i Shima och Kokos burar - det allra första jag ska göra när jag kommer hem med andra ord. Ska försöka hinna med en tidigare buss så att jag kommer hem tidigare. För nu orkar jag verkligen inte göra någonting. MEN! Det är inte särskilt skitit i deras burar, så de lär inte dö. De är ju så små så det stökar inte ner så mkt. :)



Ninni

Men gud va söt! :3

Sandra

Låter som du fått mycket gjort idag :)

boosse

headern är toppensnygg!!



så denna praktik är lite mre att göra ,,,3 än på pizzerian med andra ord? ;) maribel skrattar ,nä

r hon f,år se dna bilder och ser detta konstigt ut så beror det påatt maribel hjälp0er till 0a

32tt3 ,skri0va :)

boosse

kallar du min unge mongo? Vavavavvavavavav haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: