Igår

Godmorgon!

Vi kom hem rätt sent igår. Men trevligt hade vi det!
Vi gick och käkade thaimat på Lai Thai vid Järntorget. Tog en rätt som skulle vara lite stark, inte tänkte jag mer på det. Höll på att dö, så jäkla starkt var det! haha,

Gick och kikade lite i affärer hann vi med också, köpte ett par Jeans från Cubus och ett nagellack från H&M.



Tack för igår, Michaela!



jaha jaa

Va bara 10 kr för nagellacket de va billigt

Bad Mama Jama

Ville bara säga hej och passa på att berätta att jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett handgjort armband och halsband. Ha det bäst!

Anna

Nu har bloggen legat nere två veckor. Men så mycket har hänt och jag vet ännu inte om bloggen kommer att startas upp igen. Men vill enda kika in lite snabbt och önska dig en toppen dag <3

Michaela

Tack själv hjärtat <3

Mina

Bra smak! :D

Frida Berg

Fin blogg! :)

Elise

Fin blogg!: )


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: