TRÖTT TJEJ

Hejsan!
Idag har jag fortsatt packa upp en del varor, städat i akvarium och vägt upp massa hundmat och chinchillasand.
En rätt chill dag ändå, tkr att det är rätt kul att städa akvarium. Hade ett par fiskar som var framme och försökte äta på mig, kittlas liksom litegrann. :)

Orkar liksom inte riktigt skriva något bra inlägg, är så sjukt trött när jag kommer hem. Men vadå? Jag går ju upp runt sex på morgonen också. ;) Så jag antar att vi får höras imorgon.
Jaa, jag vet - jag är skittråkig. xD



sofialejon'

Har nyligen startat en frågestund på min blogg och denna frågestund kommer att vara lite speciell. då jag valt att inte bara svara på frågor som är riktade till mig och mitt privatliv. Utan tanken är då att ni ska få veta så mycket som möjligt om mig OCH kunna få lösninga/råd till era problem.



Känner ni att ni har ett kärleksproblem, problem med familjen, problem med vänner eller bara något som ni vill fråga om. Det kan handla om exakt vad som helst!

Jag är en person som älskar att hjälpa människor av alla slag. Jag vet att det finns många där ute som har problem och som känner sig ensamma och oförstådda. Därför skulle jag vilja stötta dessa genom att göra en sån här sak då jag själv känt så flera gånger. Detta är inget stort men det är i alla fall något!

Så känner ni er intresserade så kan ni ställa eran fråga genom att kommentera inlägget som ni hittar här:

http://simpleeheart.blogg.se/2011/october/you-heard-me.html#comment



eller skriva till min mail [email protected]



Det är självklart inget problem ifall ni känner att ni vill vara anonyma!



Peace,


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: