Kvällens sista inlägg

Håller på att koka ägg just nu.
Ska göra en äggmacka åt mig och mamma.

Om en timme eller så så ska vi kolla på någon film.
Vilken har vi inte bestämt än.
Då blir det höstmys framför tv:n med popcorn och tända ljus.



Felicia

Svar: Detsamma! :D

Lama

sv: nej precis..



tack så mycket :)

N I L A M

Va gott med äggmacka :-D

Svar: tack :-) Allt bra?

scribbler

jaaaa :D

Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: Onepiece tävling kommer upp idag kl 15:00, håll utkik :) (alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: