Life sucks


Är hos pappa, därav inget bloggande.
Min dator håller på att gå sönder, delar av skärmen är trasig - men väntar med att lämna in den tills mamma kommit hem, så att jag fortfarande kan snacka med henne. Hon, Morgan, Andreas och Veronica är i Turkiet.
Och inte nog med datorn så har Mikk gått och smittat mig.
Jag är förkyld, har skitont i halsen, huvudet värker och jag är allmänt seg.
Kuul, med tanke på att jag ska till tandregleringen imorgon, men det är bara att bita ihop och gå ändå.
Ska ju trots allt inte vara där förräns vid halv fyra, så jag har ju hela dan på mig att bli lite friskare iallafall.
Ibland suger livet bra hårt.

Inte får ni några bilder heller, eftersom jag inte sitter på min dator.
I fredags var Matti och Madde hemma hos mig, vi kikade lite på tv:n och hade det mysigt.
Igår var jag framme på stan, lämnade M&M och gick på medeltidens dag med mina småsyskon - var absolut inget å ha. Skitlite va de också.
Framme på stan mötte vi Vendela, Natali, Milo, Valona och Maribel. Så vi drog en sväng till Fornbyn och lekte på lekplatsen. Var helt slut när vi kom hem, även fast jag inte lekte något. Lagom kul.

Vad har ni gjort i helgen?



Anonym

Krya på dig<3

Anonym

:) hehe får man fråga vilket program din header är gjort i?

Anonym

hehe min med, så sammanträffande :)

Anonym

:D gillar det programmet.

Anonym

Jag med :)

Anonym

- hehe!

emmaandersson

så fin blogg du har! :)

Mamsen

Du får krya på dig gumman min <3

Hoppas det gick bra hos tandregleringen idag.

Älskar dig!






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: