onödigt


Nu ropar duschen och sen ska jag sätta mig ner och plugga med Lina.
Har en del grejer tills nästa vecka, så det är bara att sätta igång.

Kändes som en väldigt onödig dag idag, hade bara matte och idrott eftersom våran hästkunskap blev inställd.
Två lektioner på en dag, fan - jag kunde åkt hem igår!

Vi hörs när jag kommer hem,
puss



Anna

JRAB är dom som tömmer slammet från hushållen :)

BitterFittan

Tjoohooo!

Idag är det freeedag!!! =D

Händer nåt skoj i helgen dåh?

Tjipp!

frida

sv: aha ok roligt och bra för marsvinen!:D

♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: vad använder hon för makeup "hulk foundationen" eller hahaha XD

ttilda♥

sv; men tack hörrudu!:)

thilda

kom till Aspö på söndag och se mig och min hund visa upp agility! ;D

Nathalié - Extrem barnlängtan.. och snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

M*

- lugnt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: