Tröstshopping för trasig dator?

Jag skulle gjort ett inlägg igår innan jag åkte hem om jag hade kunnat. Min dator gick nämligen sönder helt igår, förut kunde man åtminstone se nästan hela skärmen - men sen gick hela skärmen sönder. Lagom kul!! Så vet inte riktigt hur det kommer bli med uppdateringen. Förhoppningsvis har Ari (skolans datasnubbe) fixat något som jag kan ha tills på onsdag. Är ju trots allt ledig fram tills på tisdag. Så jag har ju ett par dagar på mig att uppdatera.. haha ;)

Idag har jag varit i Skövde en sväng med Mamma och Morgan och shoppat litegrann.
Blev en och annan födelsedagspresent + julklapp (japp, ni läste rätt! Jag har redan börjat handla julklappar, för att slippa stressa in i det sista runt jul. Hittar jag något köper jag det).



bild lånad från google.

Visar vad jag köpte om en liten stund. Köpte nog mer till andra än till mig själv. haha





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: