Glittriga naglar ♥







Glittriga naglar är så sjukt snyggt!
Bilderna kommer ifrån wehearit.



Ronja :)

sv: jag ska också fixa mina naglar :D vad gör du?`kram

Sara

Älskar glittriga naglar! Men jag hittar aldrig något bra nagellack, vet du något som du tycker är bra ? :)

R O N J A

sv: okej :d jag ska äta mat :d vad händer till helgen? kram

J

sv:

vara me en kompis sj? =)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: härligt, jodå det är bara bra :)

tack så mycket :D

J

sv:

jahapp okD:

Sara

sv: Okej, tack så mycket :D

J

sv:

mm :=)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: hehe yes :)

CLARA:)

älskar naglarna längst ner! fin blogg! =)



hoppas du vill vara med o tävla om att bli månadens blogg? allt du behöver göra är att kommentera "jag är med" till detta inlägget:

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/04/09/7670328-manadens-blogg/#kommentarer

ha en bra dag! =)

- bbella huuynh ::

Blev DU tipsad ? kika in och om inte anmäl dig igen !

länk: http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/tipsad-8-915-.html#comment - lycka till

Molly

sv; hihi visst är han :)

emma

ååh jag älskar glittriga naglar! så snyggt! :D

sv. nja jag ska träna om jag orkar haha. :D sjdå?

Matilda

Sv: Jag älskar sims!



Allt bra??



Mamsen

Ååååh. Jag blev oxå sugen på att fixa mina naglar när jag kom hem och fick syn på dina snygga =)

Jag får väl göra det till helgen =)

emma

sv. tack så mycket :D

boosse

de rosa superglittriga naglrna var skitnsygga!

Anonym

Glitter är sjukt snyggt.. använder de nästan hela tiden :)

sv. sjmukt gott är de oxo :)





Michelle MK

ja, glittriga naglar är riktigt snyggt!

v

sjukt fina färger!

Amanda Rieem

Det är så jävla hett! Jag hat två opinaellack med glitter och sen tre stycken från make upp store! ÄLSKAR DEM!!!!

S A N D R A

ja det är riktigt snyggt med glittriga naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: