Goodnight people



Jag & Mikk kom precis tbx från en lång promenad. Vi skulle egentligen gått en kort runda men vi bara fortsatte och fortsatte.. haha, vi såg även en LIVS LEVANDE GRÄVLING! Första gången i hela mitt liv som jag ser en levande en. :D

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och småprata med Lina & Mikk. Det är alltid trevligt. ehehehe (:



Emmy (whitesnowman)

Åååh vill också se en grävling! :D



sv;

Ja skapligt hihi.

Anonym

Älskar bilden :) Hoppas ni hade kul på Ikea. Kul att du fick se en grävling :)

Isacs Mamma

Hej! Förlåt att jag stör men jag undrar bara om jag får tipsa om två kanon tävlingar i min blogg? ( om du förstås inte redan är med)



Denna går ut i dag faktiskt:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html



sen har jag en annan som kom upp i går :

http://isacsmamma.blogg.se/2012/april/utkast-april-17-2012.html



är stor vinstchans:)



Annar kan du väl bara kika in och säga hej? :)

Hoppas så klart du får en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: