Lidköping med mamma ~




Godmorgon!
Jag ska strax gå och fixa håret för om ungefär en halvtimme kommer mamma & hämtar mig.
Vi ska nämligen åka till Lidköping och bara ha det mysigt!
Vi får se vad vi hittar på, kanske åker vi ner till vattnet och går där och kikar?
Eller varför inte bara gå på stan och fönstershoppa? ;D



Svea

Fin blogg :)



Bloglovinbyte?

Malva

Hoppas du har haft en bra dag än så länge! :)

Anonym

Fina bilder!

Kungen

okej :) Vad är det för speciellt med september då :)

Elisabeth

Tack =)

Häftigt att du lyckades få med regnbågen.. =)

linah

åå va söt bloggdesign:D

Rosina

sv:

jaha haha okej ;s hehe lite förvirrad , men iaf har du några planer för dagen då ? :9

Matilda

Sv: Allt bra.



Vad händer i helgen?

Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se





amelia

allt är bra med mig idag :) hur är det själv? :)

Fina bilder!

hanna ♡

bara bra här egentligen, fast är lite seg och så, känner för att gå i ide eller något... hiih (a) planer för kvällen då? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Haft en bra dag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: