Soldiers


weheartit

Just nu har jag håltimme, det är riktigt skönt! Ska strax sätta mig med en läxa vi fick tills idag men som jag verkligen inte orkade göra igår. Bättre sent än aldrig, right?

Efter skolan ska jag följa med Lina till Göteborg. Hon ska till sin fasters affär och hämta pengar eftersom hon och hennes företag har sålt tvålar där. Jag följer bara med som moraliskt stöd eller ngt, haha.

Over and out ~



-alice wisansaya thaweesp

guu vad jag blev sugen på frukt!! :D

sv: härligt , jo det är rätt så okej, nyligen haft 40.8 graders feber :)

Michelle MK

åh, dom där frukterna såg gudomliga ut!!

Sara ! :)<3

nice med håltimme! :D

Mive westerlund Molinaro

Så nu har jag lagt till dig blev nummer 34 kram!:)

~ L I N N ~

Tjingeling!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin kväll samt tipsa dig om 1 tävling jag har på bloggen just nu där du kan vinna en super snygg mustaschring!

GO FOR IT?! - vad har du att förlora? ;-)



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-snygg-mustaschring.html#comment

Lina

Tack för det moraliska stödet!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: