Sponsrat inlägg: Spa i Stockholm

Att gå på spa ska vara både avkopplade och skönt.
I Stockholm finns det en hel del Spa ställen, bland annat;
Nynäs Havsbad, Yasuragi Hasseludden & Selma City Spa+.

Om man ändå ska gå på Spa, varför inte kika in något av ovanstående ställen? :)
Vill du veta mer om ställena eller helt enkelt bara läsa mer om Spa i Stockholm?
Klicka här för att komma till Spa i Stockholms hemsida!

Själv har jag aldrig varit på ett riktigt spa.
Jag och Mamma har ju haft hemmagjorda span,
men jag skulle absolut vilja testa på att gå på ett riktigt spa.


mina egna bilder, från 2010

Har du varit på SPA någon gång?
Berätta hur det var isåfall :)



Michaela

Okej, vad bra! :D ska försöka sätta mig någon dag och fixa om hela designen, men tiden finns ju inte till! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: