Bilder från påsk ~





GLÖM INTE AV ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG. KLICKA HÄR!



Rosina

sv:

okej , jag ska åka och träffa min kusin snart :) har du lov ?:9

Nathalie Tegelstam

Sv;Tack :D

Anonym

Sv: Tack! :)



Vad smarriga donatsen ser ut! :D





Nathalie Nyrén

Ha en bra dag!

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: Tack! planer för dagen??

Nathalie Nyrén

Tack! :)

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: jag ska iväg och träna:D

J

sv;

görs?

:)

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: japp:D

vilken är din favoritfilm??

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: vad handlar den om?

jag gillar Warrior:D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

fan vilken söt tårta :')

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: hihi okej:)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: jaa, föresten är den där jordgubb/lakrits drickan god? :)

J

sv:

inte mkt =)

allt bra?

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: fira påsk:) Vi (ortodoxa) firar påsk denna helg! sj??

Viktoria

sv: ja, jag blev väldigt orolig.

J

sv:

jadå :)

Michaela

Åh, vilken gullig tårta! Var den lika god som den ser ut? :D <3

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: okejj, så du tror dom som älskar lakrits gillar den? :D

R O N J A

snygg tårta :D allt bra idag? kram

R O N J A

sv: okej :D allt är bra förutom att jag är förkyld och hostar :(( händer ikv? kram

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: hihi okej, får väl smaka och se själv vad jag tycker ^^ allt bra?:D

Ellinor

Kan du inte skicka bilden på mig till mig :) Man kan skicka på fb ;) MEn vill ha orginal är du gullig ;)

Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Åh va söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: