Lördag.. eller hur var det nu igen?



Såhär har jag sett ut sen vi kom hem vid typ två, halv tre. Gick och la mig i soffan framför tv:n & zappade mellan kanalerna. Tittade en stund på Spca Houston, även känt som Animal Cops. Kikade även en stund på Disney Channel & sooooooooooooooooov jättelänge i soffan. När jag vaknade låg även katten och sov på mig. Mys!

Det var typ min lördag, bortkastad sovande i soffan. Men oj va skönt de va! :D
Nu skrev jag lördag, bara för att jag åkte hem ifrån skolan en dag tidigare.
Det är dumt med lov och påsk ibland!



Johanna

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/1-april-2012-veckansblogg.html#comment

Cindy [Cindyles.blogg.se]

sv: aha antar att du går natur ?:P

Cindy [Cindyles.blogg.se]

sv: ja första året på natur :)

J

sv:

jorå, :)

görS?

Ronjaa

Sv: Tack! :)

Mamsen

GLAD PÅSK gumman min <3





emma

sv. jag tycker absolut du ska testa dem! :D

J

sv:

vakna precis:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: