27-08-2012


Gamla arkivbilder.

Tjalala! Hänger just nu i min säng med Lina. Ska hjälpa henne med hennes design till hennes blogg. Så medans hon sitter och fipplar med sin header så passar jag på att göra en blogginlägg.

Tränade ju som sagt Dianthus förut och han var sååå duktig! Han fattade rätt snabbt vinkeln och hoppade flera gånger och tittade sen upp på mig och ville ha belöning. Imorgon får han vila eftersom jag ska iväg och ha teori på körskolan, men på onsdag smäller det igen!! :D Hoppas på att han är lika duktig då, men det tror jag nog :)



Elina

sv: Visst! Jag följer dig nu, skriv tillbaka när du följer mig :)

Mamsen

Vad roligt att det gick bra. Åååh tänk om jag kunde få vara med och se hans framsteg 😃 Ha en toppendag! ❤

Svar: Jag ska filma så att du kan få se :)
Kimmey :)





lina

han är så söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: