blablabla

Tjolahoppsan :) Har skrivit Nationellt prov i Matte B hela dagen, så därför har jag inte hunnit blogga något. Jag känner på mig att jag kommer få ig, för det var supersvårt.. hahaha

Dessa två monster väntar hemma.. hahaha

Ligger just nu i min sköna säng och bara chillar på livet lite. Ska snart börja packa, dock går ju inte bussen förräns om två timmar men jag orkar inte stressa.. Det gjorde jag förra fredagen så det får räcka.. Snart är det jullov också. Det ska bli apskönt! :)

Igår var jag och Mikk på Jul på Liseberg föresten, kommer upp fina bilder därifrån lite senare, så håll utkik! :)



Lina

Ja hade ni det trevligt på liseberg? Jag hade mysigt i soffan framför tv jag, tyst och lungt var det här ;)

Ebba

Varse! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: