Christmasinspo





elin

Ja allt är bara super , hur är det själv då sötnos? :)

elin

Ja jag har vart och köpt lite julklappar , as mysigt , har du gjort något kul i dag då?:)

ViktoriaCaroline♡

underbara bilder :)

Ja det var väldigt gott :) ska prova att baka dom själv någon dag, då kommer det upp recept :)

linn

Sv: Ja allt är bara fint med mig! :) Hur är det själv? :)
Vilken fin inspo!

♫♪ sandra T

mysiga bilder

Cajsa FOTO

Hej!

Det är ju tredje advent idag. :D Vad har du gjort?

Cajsa Lindahl

det blev ju rätt på så sätt men det funkade inte i alla fall...så då trodde vi att det var batteriet som inte funkade...men är hos syrran nu och satte i mitt batteri i hennes dator och det laddar och funkar som det ska. Så vi satte in hennes batteri i min dator och försökte ladda men det funka inte. så då slängde vi in ett USB på samma sida där laddaren ska vara och datorn hittar den inte. Heller inte minneskort. Hela vänster sida av datorn är paj. :(

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tusen tack, desamma! Det är bra, hur är det själv? :)

Mohammedi

fina härliga bilder!! mysigt!!

- Julkalender på min blogg, 3 stora tävlingar igång, delta på dem nu :P!! (Lucka 16 , 15 & 14) / http://mohammedis.se

Tess | TessoDea

Insprerad man blir!

Anonym

tack tjejen!! Ha en mysig kväll :)





MADDISENJ

tack tjejen!! Ha en mysig kväll :)

Cajsa

nej verkligen inte. :( men men vad ska man göra!? går det sönder så går det sönder. :(

Julia Wisniewska

svar: Jag är sjuk, så jag har legat i sängen hela dagen och det är inte direkt så kul haha!:) Har du gjort något kul? KRAM :D

Kajsa

Sjukt fina bilder! :)

julia

så mysiga och fina bilder :)

sv: tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: