Första December Tvåtusentolv

Hello_december_large

Godmorgon! Sitter just nu och skriver på mitt Svenska Nationella Muntliga Tal, mitt pm ska vara inne i morgon så tänkte skriva klart det och skicka in det redan idag, så slipper jag tänka på det imorgon.. höhö, smart va?
När jag är klar med det så ska jag belöna mig själv med att spela Sims en liten stund, eftersom jag bara kan spela en liten stund i taget, och sen ska jag ta tag i Sällskapsdjursprovet vi har på måndag. Vi ska ha ett prov om Reptiler och Amfibier (groddjur), dock inte så jättestort skulle jag gissa på då vi bara har massa anteckningar ifrån filmer som vi sett. Får väl se om jag ens kan komma till skolan på måndag, vi är rätt så insnöade här... Det är typ en halvmeter snö ute och det fortsätter snöa. Om det inte slutar snart, så kommer jag inte komma till skolan på måndag.. Kul va?




Mikk

Jag tror snön hatar mig. Det verkar som att det har snöat överallt förutom här!
Jaja, jag slipper ju skotta snö iallafall (y)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: