Nästa: Duschen!





linn

Sv: Kanske blir nästa resmål då! :)
Åh vad skönt med en dusch, blir det för mig också nu!

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Slutar tidigt i skolan, hehe. Du då? :)

linn

Sv: Ja det är super härligt! Speciellt nu på vintern när man är lite frusen! ;)

elin

Nej det är ju tyvärr aldrig det! Jaja sista dagen i morgon iaf sen har jag jullov i 2 veckor gött! ;)

amalia - toppbloggare och fotogalen

Tävling på bloggen, du hittar den HÄR:http://sveablogg.se/amalias/2012/12/16/3e-adventstavling-och-vinnaren/
Kika gärna in annars, å skriv en kommentar eller två! <3

Cajsa

hehehe ja faktiskt. :P men nu är man lite trött...xd behöver verkligen lovet så att jag får vila upp mig. :P

▲ J0Z

Kikar in och hoppas du haft en bra dag (:

Marta

Har en tävling på min blogg nu "Veckans blogg" där kan man vinna en länkning och pressentation om sin blogg i ett eget inlägg. Det ända man behöver göra är att kommentera. Hoppas att du vill delta. Här är länken till "Veckans blogg" inlägget: http://willnevergiveup.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html

Kram! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: