BLOPPIS

Har suttit en stor del av dagen och fixat med min bloppis.
Säljer massor av mina gamla smycken för max 10 :- /st.
Gå in och kika vet'ja!
Klicka här för att komma in bloppisen!


Här är ett urval av allt du kan köpa!







Kom igen nu och köp massa! :D



Jannica

Har lagt till dig nu :)blev nummer 30 ! lägg till mig nu också :)

Felicia Andreasson - Foto

sv: Va glad jag blir! tack så mycket :)

Anonym

sv. jo iförsig, menja! ;D

gördu?

▲ Mohammedi's™

Heeej Snygging;)) Tänkte tipsa om 3 fantastiska TÄVLINGAR!!

1. Vinn valfri vara från runns.se/erikasgarderob.se, som tex smycken, klockor, iphone skal, kläder , m.m.

http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

2. Vinn Brilliantsmile Tandblekning , vitare tänder? Va med då!! ;)

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment

3. VINN VANTAR SOM KAN ANVÄNDAS PÅ DIN TOUCHSKÄRM PÅ MOBILEN/IPHONE/IPODE..

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-vantar-som-kan-anvandas-pa-din.html#comment

Va gärna med på alla dem tre, eller kanske bara 1 utav dem? Ha EN RIKTIG TREVLIG HELG!

fanny jönsson

sv; Ja ! :D



allt är finfint, själv?

kram !

josefine ♔

sv: hihi :D

fina smycken! :D

iiiden

sv: tackar!:D

Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

sv: jag hade lov denna veckan, tyvärr är det slut nu..

Elsa

sv; Jaha okej :)

martina

sv; tackdu! :)

Daniella Book

Jag följer dig nu och blev nr 31 :)

Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev!:)



Härligt! jo allt är toppen med mig!

Gjort ikväll då?:)

Johanna

♥ ida

Sv: Hihi ja visst är hon söt! :D

Melissa - Livet i ett Fängelse!

Snubblade in på din blogg i väntan på käket. Tänkte jag lämnar lite avtryck att jag varit här :)

Hoppas du haft en riktigt bra helg. Här har nästan all snö försvunnit och solen skiner så man känner hur vårkänslorna yr :)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Johanna

Veckansblogg är nu avslutad. Kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/26-februari-2012-veckansblogg.html#comment

M A R I A

lägg upp på swoppers.se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: