Godmorgon härliga lördag ~




Sanna

sv: Hade vilja fixa vid kommentarfältet :)

sara

sv: Tack detsamma och förlåt för sent svar! Kram

cajsa♥

SVAR: Okej:) bara bra med mig!

Isabell

sv: Tack så jätte mycket sötis! :)

cajsa♥

SV: inte än :D själv?

MajaÖ

sv; Tack dsm :)

Lina

allt bra idag?:)

melissa

Gillar bilderna på din header,riktigt fina!

Sanna

Sv: Jag förstår att det kan vara svårt att förklara, men hade du någon speciell stilmall? :)

cajsa♥

SV: haha oj förlåt!

gött :)

L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Tack! :)

Nä, asså läkningsstaven har ju en viss längd, sen när det läkt klart o allt så finns det ju längre stavar man kan köpa om man vill :)

♥ ida

Å hatar att plugga :( men det lönar ju sig hehe :)

Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du får en toppen dag idag! :D

♥ ida

Sv: Tack snälla sötis :) Ja! När har du provet då :D?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack! :D

L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Ja det är en läkningsstav jag har haha :)

Tror nog att den är svullen haha, eftersom att jag tog den i måndags så äre nog konstigt om den inte är svullen ;)

Lina

inte så bra fortfarande sjuk!

Hur gammal är du?:)

♥ ida

Sv: oj herregud! hoppas att det går bra :) själv har jag inga läxor eller prov till veckan efter lovet för veckan som kommer nu har vi sportlov :) skönt!

batts.blogg.se

vad är det för internat skola? :)



btw, bloggen går nu att gilla på Facebook och lägga till på bloglovin' :)

Florina

härlig blogg :D



Ville bara tipsa dig om att jag har en liten tävling på bloggen där alla som klickar på den översta bildlänken vinner en länk på bloggen och en kommer även att lottas ut och få ta del av mina 400+ läsare i i min meny i 3 dagar!

kram! :)

Vendela

sv: okej, alla tycker ju olika ;)



jag ska va med en kompis och sen får vi gäster ikväll =)

ENDENISE

sv: det var dom :D

Felicia

Svar, allt bra med mig, hur är det sj? :)

Catharina

Sv: Haha hade du läst inlägget så hade du vetat mina planer för dagen :P Melodifestivaslen och trivial pursuit hon mina föräldrar :)Söta gnagare du har! Hamstrar?

HANNA

sv: okej! Hur har din vecka vart då? :)

felicia - fotokobran

sv; åh, härligt! :)

vad händer nu i helgen då? :)

Vendela

sv: ja :) haft en bra dag idag då?

amanda

sv; tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: