Godmorgon kalla söndag ~


Åh, ge mig sommar nu.. Inte massa minusgrader, snökaos och vinter! :(

Drar iväg till gymmet med mamma strax.
Senare blir det Skövde för att hitta kläder till begravningen nästa fredag.

Mamma är sjuk och bilen är sönder. yay.



Hanna

sv: lagt till dig nu :) lägg till mig är du snäll !

- Sara

SVAR: hihi okej, men alla har ju inte samma smak ;)

HANNA

sv: hahan je :(

thilda

sv: urs, fy fan! det är fanimej inte kul, och nu ska du på begravning.. livet är inte rättvist :(



Jag längtar så jävla mycket efter sommaren!!

thilda

Jupp, långt ifrån klar men den är påväg ;)

Cassandra

Så fin bild på dig! :D

Kram

HANNA

sv: alla verkar vara allergiska mot typ allt !

HANNA

sv: så är det ju :) själv har jag inga

HANNA

sv: det är jag hihi! fast jag tål inte kiwiskal ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: