Godmorgon världen ~


Väääääääääärme taaack?

Godmorgon! Sitter i köket och ska strax äta frukost med övriga familjen.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt igår, gå upp vid typ 9, halv 10.. Kom upp kvart över 11!
Typiskt mig..

Planerna för dagen?
Plugga, städa och packa.



Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: plugga, träna inför några prov, vara aktiv med bloggen, ta det lugnt osv. vad gör du? :)

Paulina

vad bra :)

Myona

Hej! Fin blogg, allt väl? (:

Lisa

Hej! Var med och TÄVLA om en ”Hello Kitty bakform” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-stylefunstuff.html



Kramis ♥

johanna <3 ♫♪

hej nu kan du ha chans att synas inför alla mina blogg läsare genom att vara med i dagens blogg.

jag väljer ut två vinnare på söndag kväll.

inga större krav behövs mer än en kommentar ''jag är med'' eller något liknande.

direkt länk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/february/bli-dagens-blogg.html#comment

;) <3

Lina

tack!:)



jag har inte heller nå liv nu när jag är sjuk plugg... :/ haha

josse

Fin bild!<3



Följa varan via bloglovin?

Anonym

sv: har lagt till dig nu! :D

jodå, helt OK självdå?

Johanna

sv; tack! :)

vad bra, allt är bra här med :)

Händer idag dä? :)

Liza★

Söt du är, har du snakebites? :)

Sanna

sv: Varför hade du ingen bra lördag? :o

Göra idag då? :D

Lisa | 12 | Foto & vardag

Dagens blogg är utsedd, men det blir ingen ny omgång denna gången. Men ikväll blir det Veckans blogg istället som kommer upp kl 18.00, var med då!



Dagens vinnaren:

http://lisafisap.blogg.se/2012/february/dagens-bloggar-ingen-ny-omgang.html#comment



/ L I S A ♥

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: tack så mke. är allt bra med dig?:D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack!

Det är bra, sj? :)

Lina

ohja! ;)

hanna ♡

tack så mycke du! :D

sanna

sv; haha yäy, jag är alltså inte ensam om det!



Låter trevligt, vad packar du till? :)

josefine

hej! :D nu är dagens rekommendation uppe, kika in fall du blev en av dom! blev du inte? anmäl dig gärna igen :D kram!

Josse

Jag följer dug nu!

Nu får su följa mig:)<3

Johanna

sv; okej, vad ska du packa till då? :)

Nja, slappa & lite, sedan konfirmations möte :)

Kram!

Ella<3

Fin blogg jag kommer fortsätta läsa den:)

AMNI.se

Nu är veckans blogg avgjord! Klicka in på bloggen och se om det blev just din/er blogg som vann :)

Vann ni inte? Anmäl er gärna igen! Kolla in bloggen för regler och vinnaren, kram!

Direktlänk:

http://amni.se/2012/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

naxo - bloggen med tips!

sv: det är bra här med. vad gör du?:D

sanna

Sv; Oj, hur ofta åker du hem då? :o Alltså eftersom att det ligger så långt ifrån ditt riktiga hem.

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Hehe okej :)

Geografiprov! Brukar ni ha prov ofta?

Jag svarar på kommentarer.

Ska du kolla på big brother ikväll?

Evelina - Vardag, foto & insperation

Sv; Visst, men säg till när du lagt till mig via bloglovin'! :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv:okej

Haft en bra vecka då? :D

Sanna

sv: Inte så mycket, plugga matte, fast nu måste jag värma mig, har varit och kört slädhund i 3,5 mil :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; tack så mke :)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

varsågod *

hahahaha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: