Hejsan kompisar.


Mamma är så söt såhär på morgonkvisten. hahahaha

Sitter för tillfället och käkar lite frukost, det var inte kul att gå upp imorse!! Är så himla trött så jag tror jag avlider! Men men, jag blir ju inte direkt piggare av att sitta här och gnälla - ellerhur?
När jag käkat färdigt ska jag slänga på mig lite kläder och vandra iväg till bussen. Ringde en ev. praktikplats igår - får hoppas på att de ringer idag, annars skiter jag i det. Orkar inte vänta längre på att de ringer. För de ringer ju ändå aldrig. Aja, vi hörs när jag kommer hem sen!

Glöm inte att vara med i veckans blogg!



felicia

hahah skön morsa du har :) väldigt söt:D

Anonym

sv allt bra idag? :)

Victoria - Foto och Vardagen

vart går din drömresa? :)

hoppas du får en underbar dag ! :)

ping lowhngren

hahahha fin! ;D

Mamsen

Ha ha vad snygg jag blev =) Hoppas du har haft en bra dag. Kram

boosse

Snygging :)



Jag anser att inga djur som är fängslade har det bra för det är inte naturligt. men jag förstår hur du menar. Men av de som "har det bra" finns det ju inte att köpa tex ägg och mjölk ifrån på ica.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: