min läpp gör ont :(



Jag gillar inte mitt liv alls just nu. Låg i soffan och hade precis kollat klart på sista avsnittet av Sherlock Holmes när jag kände att min underläpp började klia, svida och kännas allmänt konstig (som den gör när jag ätit något jag inte tål). Känner efter och känner att jag börjar få massa flåsor på insidan av läppen. Inget kul alls! Hoppas att det försvinner och att svullnaden går ner under natten - annars vet jag inte vart jag ska ta vägen! Ser ut som ett träsktroll just nu.

Ska iallafall strax gå och lägga mig, är trött (som alltid) och ska försöka komma ut i någerlunda tid imorgon så att jag kan tillbringa heeela dagen åt att plugga. yay!

Godnatt och sov så gott c:



EMELIE - foto&vardag

Sv: Härliiiiigt! :)

Jo här med!



Imorgon har jag väl inget speciellt inplanerat förutom att jag ska springa en sväng haha! Men annars vet jag inte, självdå? :)

♥ ida

sv: haha jo jag vet :P jaha det låter ju roligt :) hehe okej, jaha det var ju synd :/ kram

felicia - fotokobran

sv; nej, inte jag heller, eller jag gillade mollys efter ett tag, men alla andra sög!

Paulina

ja verkligen sj då ? :)

♥ ida

sv: japp :) godnatt förresten! hoppas att du får sova gott inatt :) kram

matilda

gjort idag då? :)

sanna

sv; Härligt! :)



Faktiskt inte, haha, självdå? :]

EMELIE - foto&vardag

Sv: HAHAHA ellerhuuuur! Man känner sig rätt no-lifer när man måste plugga dagarna i ända!

Anonym

Hejhej! Haft en bra helg? :D

Följa varandra via bloglovin?

http://swaxu.bloggplatsen.se





amanda

brinner du för någon sport? :)

Elle

Sv: Tack, snygg du har själv! Allt är bra med mig, hur är det med dig? :)

Sofia & Antonia

svar: Ja det var det också! ^^ Kram

Johanna

fin blogg! Allt bra? :D

Matilda

SV: Vad kul att du är med och deltar i tävlingen på min blogg! Låter som en riktigt fin almanacka :) Lycka till så hör jag av mig när vinnaren är utsedd :) Ställ förresten gärna en fråga till mig i min frågestund som du hittar här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/utkast-jan-18-2012.html#comment

Lina

nej inget speciellt, själv? :)

ping lowhngren

haah! skojig bild! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: