Mitt nya fina hår.


En väldigt bra beskrivning på hur mitt hår var innan och hur fint det blev efter :)
Klippte bort alla slitna toppar och sen beslutade jag mig för att klippa lugg (:
Är supernöjd c:

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG! KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT!



emma

Så lite så.



Jodu , allting är bara finfint med mig. Håller på bloggar för fullt. funderar på om jag ska ha : DAGENS BLOGG. eller inte..

emma

Jag har DAGENS BLOGG just nu på min blogg. VAR MED DU , och ta chansen om att få en del utav mina besökare. Du har inget att förlora.



Kram !

Cornelia

sv: Tack! Allt är bra här med! :D

Daniella | 11 | Mode & vardag

SVAR: Jag svarar på kommentarer :D

Vad händer ikväll? :) Kram

Daniella | 11 | Mode & vardag

SVAR: Ikväll ska jag bara ta det lugnt :)

Har du också lov? ^^

Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)





Anna

Oj förlåt :) allt bra?

Josefin

Rolig blogg! Hahah! jaa, man kan behöva klippa sig ibland ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Hoppas du fått en bra start på helgen! :D

Elsa

sv; Åh, det låter kul!

Vad går du för linje? :)

Anonym

sv: PS. Svara gärna på min fråga på bloggen! :D

martina

ha en bra lördagskväll! :)

Lisa

sv: Tack så mycket :))

M A R I A

Kul att du är med och tävlar om att bli dagens Cupcake!:D ♥

Jannica

Kolla gärna in min blogg ! :) Jag gör gärna bloglovin byten eller liknande ! Du kan också passa på att ställa en fråga i min blogresponse :) kram !

(om du inte gillar sån här reklam ber jag om ursäkt !)

boosse

åh lugg, kan tänka mig att du är skitnsygg i lugg. bild tack!!!

3mma

Det är så skönt att bli av med slitet hår som bara stör ^^,



sv: Tack detsamma! :)

Ja jag har hört det så jag hoppas det hjälper ^^,

Smilla

Sv: Allt är bra med mig, med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: